من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

عصربیداد

در این عصر بیداد  

      

                   که همه از خود وخویش  

 

                                       بیزار وخسته اند  

 

                                            ومثل درختان پاییز  

 

                                                     حبوس ودل شکسته اند  

                                           

                                                     من در قصر انزوا  

 

                                                     در اتاق تنهایی  

 

                                                     با سایه ام قصه میکنم

             

سنگ صبور

تو مثل یک نور میایی  

           ازان قصه های دور میایی  

 برای درد های کهنه وسردم 

          تو استواروسنگ صبور میایی

دوبیتی

گلویم را بغضی در بر گرفته  

حیاتم رااندوه یکسرگرفته  

به گوشم خواند دل کای دخت تنها 

نگاه کن همه هستیم درگرفته