من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

اشک

روزی فرو خواهم افتاد

                        چون اشک

                             از چشم های زیبای زنده گی

نظرات 3 + ارسال نظر
کاکه تیغون جمعه 23 مهر 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.kaaka-taighoon.blogfa.com

سلام
کتاب در انتشارات سعید چاپ شده و ما بدبختانه که آدرس آنها را در مزار نداریم اما شماره تلفون آن این است :
0799312763

روزگارتان خوش

اصغر خلیلی سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.tamana30000.blogfa.com

سلام ....
ممنون که به ما سر زدی ....
وبلاگت مثل همیشه قشنگه ...
می دونم که کمی به زبان ایرانیه چه کنیم بزرگ شده ایرانیم ....
من هم تا مدتی پیش افغانستان بودم در مزار شریف
روزهای خیلی خوبی اونجا داشتیم ....
امیدوارم که همیشه خوشبخت وشاد باشین...
میل یا آف یادتون نره ...
به ما هم سر بزنین

فامندوک شنبه 18 دی 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

یک چنگک بخر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد