من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

خدا همه جاست

خدا همه جاست

باورم با این جمله رنگ گرفت که خدا همه جاست .

 ... میخواستم شیرینی را از دکان همسایه ی نزدیک ما بدزدم که حرف مادرم،"خدا همه جاست .اوشاهد همه اعمال ماست "به یادم آمد.ناگهان خدارا دیدم که خشمگین نگاهم میکند ومیخواهد با چوب دستی تنبیه ام کند. دست ودلم لرزید واز ترس تنبیۀ خدا شیرینی را رهاکردم .آنزمان" خدا همه جاست " را صرف برای اینکه مادرم گفته بود به حافظه سپرده بودم بدون اینکه مفهومش را بدانم اما اینک پی برده ام که این جمله چه مفهومی بزرگی دارد همین یک جمله شغلم را تغییر داد ورنه حالا یک دزد حرفه یی میبودم.

                                                                                                                                 پ ثبات