من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

سه حرف

سه حرف محتوای هستیم

            باسه حرف تو

                     سه حرف شد

                            وعشق من

                                  با ترک تو

                                        تبدیل به مرگ

                                            شد

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://afkareman.blogsky.com

حتما مطالب وبلاگ من رو بخون.

رضا شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 10:39 ق.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام درود به شما
در این وبلاگ هم به موضوعات مختلفی پرداخته شده و بیشتر به انسان و رابطه ها پرداخته .سر بزنید.
09388130558
برای تبادل جملات نغز اگه مایل باشید.

محمدرضا دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://tajaliyeeshgh.parsiblog.com


به نام حضرت دوست


همرهان عزیز


اگر همراهی میکنید


بسم الله






طرح ختم صلوات به


نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج)


و سلامتی ایشان


نحوه اجرای طرح:


ثبت نام هر لیست 313 نفر به عدد یاران آقا امام زمان (عج)


تعداد ذکر صلوات روزانه به إزاء هر یک از عزیزان 314


(امام زمان (عج) + 313 نفر یاران ایشان )

تاریخ شروع طرح : روز جمعه 20 فروردین برابر با 24 ربیع الثانی 1428


تاریخ پایان طرح : روز چهارشنبه 10 مرداد برابر با نیمه شعبان 1431


میلاد با سعادت آقا و مولایمان حضرت مهدی (عج)


تعداد گلهای صلوات که هدیه می شود با توجه به شرح بالا و برای هر لیست


۱۰۸۱۱۰۲۰=314*313*110


ان شاء الله


عزیزانی که


( اعم از وبلاگ نویس و غیر وبلاگ نویس و خانواده‌هایشان )


تمایل به ثبت نام دارند در وبلاگ تجلی عشق حتما پیام بگذارند که نیت 313 نفر صحیح واقع شود


لطفاً در اطلاع رسانی این طرح شریک شوید اجرتون با آقا امام زمان (عج)


********


سال های گذشته

حضرت آیت الله سید حمزه موسوی


نیز نام شریف خود را در کنار سایر منتظران ثبت کردند، و در این طرح همراهمان بودند


جهت ثبت نام به وبلاگ تجلی عشق رفته و در قسمت نظرات ثبت نام بفرمایید.


اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و المستشهدین بین یدیه

حسیب چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.samiullah.blogfa.com

سلام

مقبول می نویسید...

به ما هم سری بزنید.

با سپاس

سروش پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

دلم تنگ است این شبها یقین دارم که میدانی

صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی

شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو میدانی

میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم

چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته میرانی

تپش های دل خسته چه بی تاب و هراسانند

به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی ؟

دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل

درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی

هماره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن

چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی.....!!!!!

فامندوک سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

به به چه خوب آفرین به به

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد