من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

دوبیتی

گلویم را بغضی در بر گرفته  

حیاتم رااندوه یکسرگرفته  

به گوشم خواند دل کای دخت تنها 

نگاه کن همه هستیم درگرفته

نظرات 4 + ارسال نظر
همایون دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

هیج خوبیش نبود حیف وقتت که تلف کدی

همایون دوشنبه 31 فروردین 1388 ساعت 02:24 ب.ظ

بسیار مقبول است فکر میکنم بعد از آشنا شدن با من این شعر را سروده یی

وحید یکشنبه 13 اردیبهشت 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://waheed.blogsky.com

سلام ....!
وبلاگ قشنگ دارید.... فکر میکنم به شعر خیلی علاقه داری ؟؟؟ به وب من هم بیا ... اگر تبادل لینک دوس داری بهم بگو.... راستی یک چیز را فراموش کردم.... من هم ار افغانستان هستم... در مزار شریف زندگی میکنم.... بازم به وبلاگ تو می آیم... خدانگهدار

تشکر راز حسن نظر شما

حتما به وبلاک شما سر خواهم زد
خوشحالم که از مزار استید وما میتوانیم در مورد شعر وادبیات تبادلذ نظر کنیم

منتظر ادامه همکاری های تان

Aziz یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 04:34 ب.ظ

to tanha khob asti ke khob fkr mikoni! man ham shayad dar masir .........................basham ke .....................ast!
salamat bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد