من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

روز های که  

        به بهانه ثور وجوزا  

                مگذرند  

                      ماه نیستند  

                       بلکه عمر ما اند

مادر

سپاس از تو  

    که از دهکده محبت  

               عبورم دادی  

                     ودر شبان تیره  

                    وبیداد  

                از چشمه خورشید  

            لبخند امید  

             برایم بخشیدی

منتظر

بردار از  

  پنجره پرده های چرکین باور را  

 

              که دیریست  

                   چشمانم انتظار  

                          چشم خورشید را میکشد

ببخش

مرا ببخش اگر در حضور خیالت  

  

                            ززجر هجر تو دیوانه وار اه میکشم  

                                مرا ببخش اگر در صفای ذهن خود 

 

 به چشم باور ایمان نگاه میکشم

سلام یک گفتنی تازه

تو به سویم زآنسوی جاده امدی  

    

                           ودرنگاه اول پاک وساده آمدی 

  

 تو آگاه از سکوت سنگین من بودی؟ 

              

                           که هیزم امید در داده آمدی

مراودت

خون میدهم  

  کبوتر زخمی عاشق را  

                      تا تقسیم شود  

                                    حجم تنهایی اش   

                                           ومن هم برهم از  

                                                       بی همدهمی

از سیمین بهبهانی

امروز دلم خیلی گرفته واین شعر سیمین خیلی با هوای دل من سازگار است که میگوید : 

 

   دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من  

                     

                            گراز قفس گریزم کجا روم کجا من

سلام

هوا امروز ابریست بسان دل من  

       اما ابر آسمان گذراست کاش در دل من  

  هم عبور فصول میبود

همه چیز

تو در روح جهان جاریستی  

      رنگ گل های بهاریستی 

              هرسرود با تو صدا میشود 

                          چشم شعر های قناریستی