من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

حس ترانه هایم

حسی که در ترانه هایم  

                       جاریست 

کس نمیداندکه آواز  

                 واول هر حرف  

                          از یاد تو  

                           آکسیجن میگیرد 

دعای بد

دیریست  

       نگاه نکرده ام  

                   به آیینه  

                      به گمانم  

                  کسی  

                دعای بدم  

              کرده است که : 

               الهی از عزیزت دور باشی

حنجره ی آسمانی

کاش حنجره ام  

      به قدر آسمان میبود  

                   تا فریاد درد هایم  

                 ابر میشدند  

                          باران میشدند ومیباریدند