من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

سنگ صبور

تو مثل یک نور میایی  

           ازان قصه های دور میایی  

 برای درد های کهنه وسردم 

          تو استواروسنگ صبور میایی

نظرات 2 + ارسال نظر
منزجر دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 08:09 ب.ظ http://balkhjournalism.blogsky.com

مدیر بلاک بلخ ژورنالیزم این هفته را به نام تصاویر انتحاری انتخاب کرده است یک نگاه نموده ونظرتان را پیرامون آن ارایه نمایید
نظر از یاد تان نره

همایون چهارشنبه 16 اردیبهشت 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

باید نداشت دلهر در دوست داشتن
کم میتوان هم آئینه این مقام شد
جرآت کن و کنار بزن رنگ و رسم را
باید به عشق بی خبر از ننگ نام شد

دلهره ندارم
اما نمیتوانم جرات کنم

تشکر که به وبلاکم سر زدی
شکر که جور استی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد