من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

توصیه

پوک شده پوک  

استخوان های احساسم  

        توصیه اش کن  

               تابلیت کلسیم دیدارت را

نظرات 5 + ارسال نظر
سید همایون درویش پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

به به

maryam سه‌شنبه 8 دی 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

دوست عزیز !
عالی نوشته اید ،واقعا احساس شما قابل قدر وخودتان مایه افتخار ما استید .

قلم تان همیش سبز باد

عاصف حسینی یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.asef.blogfa.com

سلام پروانه... تشکر که از سطل آشغال بنده سر زدی... خوش باشی... خوب می نویسی... کوتاه و جمع و جور... این قدر هم تابلت کلسیم نخور بابا... به هزار زحمت توانستم پیام بگذارم چون این قطرات باران یا هرچیزی، نمی گذاشت صفحه نظرات باز شود... زنده باشی....

زهره مهربان سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://WWW.Rooshani.blogfa.com

سلام
تشکر از نظرات خوبت هههههههه مه انسان ناتوان کجا وتغیر دادن قسمت کجا؟ خوب به هرصورت چرا هر بار منافق و موفق را تکرارمیکنی مگر کدام وجه شبه بین ماست ؟ هاهاهاها بازهم میخواهیم که در امتداد نور وزیبایی باشی تا که به منبع آن برسی انشاالله

مینا جمعه 17 اردیبهشت 1389 ساعت 10:50 ب.ظ

اولین بار بود به وبلاگت سر زدم.لذت بردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد