من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

خیاطی

از دلت لباس میدوزم 

         فقط وفقط  

               اندازه ی تن زنده گی خودم   

                        

  

                                  

                     

                         

 

 

                     

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره مهربان دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.Rooshani.blogfa.com

سلام
فکر نکن که تعر یفت میکنم شعرهایت واقعا زیباست اما تو دل او بیچاره را چرا به تکه تشبه کدی عاشق هاهم انسان های عجیبی هستند معشوق بیچاره را به هرچی که دلشان خواست تشبه میکنند اما هرچی گفتی زیبا گفتی ترا همیشه در امتداد زیبایی های میخواهیم در امتداد عشق نور زیبایی و خوشی ها

بهشتی چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.ngaheman.blogfa.com

سلام خییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشم آمد

حرف های دلت خیلی زیباست
بغض هایت آشناست
مکان تو در آسیاست
اما
اما.....
دلم خیل پریشان و تواخالیست
ز بی حالیست
که......
نمیدانم روزنه ی حریر آروزهایت ز کدامین شهر امید
وصالیست

تقدیم به حرف های دل تو

پایدار باشی


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد