من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

یک بیت تازه

  بیت زیر تازه امد ومن هم تازه گفتم ونوشتم هر خواننده ی عزیزی که میتواند به همین ردیف وقافیه آن را ادامه دهد ازش ممنون خواهم شد

 

سهم من از عشق تو جز درد نیست  

در حوالی دل سوخته ام هوای سرد نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
فامندوک دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

خود خواستی ام بودن چون مرد ولی
خود می نگیری اینجا دیار مرد نیست
نا صاف و شفاف بود وقتی گرد است
وین صاف و شفاف ما جز غبار و گرد نیست
بر خیز منشین بتاز که ین راز نهان
راه رسیدش به جز پیکار و نبرد نیست
بر هیچ چیزی ملاف وز هیج کسی مگو
کین چرخ فلک کسی را یار و همدرد نیست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آبان 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

سهم من از عشق تو جز درد نیست
در دل سوزان نسیم سرد نیست
چند نالم مهربان از این و أن
مثل تو در این جهان نامرد نیست

منزجر سه‌شنبه 26 آبان 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://balkhjournalism.blogsky.com

عشق را پرسیده ای دل درد نیست
زان که میداند غزل هات سرد نیست
ما که تصویر تو در دل داشتیم
عاقبت گفتی که حرفی مرد نیست

سلام !

وبلاکم آپدیت شده با شعر هایم است میتونی یک سری بزنی . اگر شعر ها خوب بود یک نظر ت هم بنویس
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد