من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

کرانه غوغا

دیریست در این کرانه غوغا نشده است  

در خانه دل عشقی برپا نشده است  

هر گل که بدست تو رسید پرپرشد  

ای عشق مگر نوبت ما نشده است ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
سید همایون درویش پنج‌شنبه 23 مهر 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام پروانه عزیز!
مطالبت را مطالعه کردم نام خدا یک پیشرفت چشم گیر در کار هایت دیده میشود. من بسیار خوشحال ام که دیدم دعاهایم در مورد تو قبول شده است.

aziz دوشنبه 4 آبان 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

salam, khob ast! Khobtar konad Khaleq ma!



Aziz

aziz سه‌شنبه 5 آبان 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

Salam emkan dard ke email shoma ra dashta basham? Agar bali, ba email man (azizaziz1980@gmail.comr)rawan bekonid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aziz Afghanistan

aziz چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

Ba in rahguzuri, ruz mara muzhda midahat!

Aziz
God Bless You

فامندوک یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 11:15 ق.ظ

روزی رسد نوبت تو هم بی خبر مباش
شاید که آن فرشته صفت بیدا نشده است
ایکاش من خودم بودم برای خودت
اما امر این همه بر ما نشده است

چقه خوش شدی هههههه

فامندوک یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

نام خدا بیشرفت عینک گیر کدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد