من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

هستی من

مزن اینگونه چشمانت برهم  

که با اشکت دل من میریزد   

مکش اینگونه اه کز شعله ان  

مرا اتش به جان وتن میریزد    

                                 به این منظور ورق میزنم  

                                 ورق میزنم  دفتر ذهنم را  

                                 همه جا نام توست ونام تو  

                                

                                 که رخشانده ای اختر ذهنم را  

چه باید کرد باز طبق معمول  

غم تو به سراغم امده است  

فقط بخاطر تو مینویسم  

فقط بخاطرت گیرم قلم بدست

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 10:01 ق.ظ http://tejen.ir

بهترین و بزرگترین سایت دانلود هرچی بخواید داره (نرم افزار و آهنگ و....) حتما ببینید چون اگه نبینید ضرر کردید.

www.tejen.ir

ملک فیصل منزجر دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.balkhjournalism.blogsky.com

سلام چی خبر ها کجاستی ! نیستید خبر از ما هم ندارید شعر هایی که تازه نوشته ام در وبلاکم گذاشتم یک نظر بیندازید .
منتظر نظرت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد