من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

تنهایی

مثل یک پرنده  

که حجم تنهایی قفس را  

باور ندارد  

دلم برایت تنگ شده

نظرات 2 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام خانومی وبه قشنگی داری
عشق و عاشقی یکی از شیرین ترین لحظاتش دلتنگی چون ارزش کسی که دوسش داری و می فهمی
به منم سر بزن خوشحال میشم

فان شاد.کام چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.funshad.com

سلام
خسته نباشید.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
اگه یه سری به سایت ما بزنید خوشحالمون میکنید.
ضرر نداره یه نگاهی بندازید.امیدوارم خوشتون بیاد.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد