من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

به مناسبت روز دوستی تقدیم به همه دوستان

راز دوستی در توقع نداشتن از دیگری است. نسبت به دیگران آزاده رفتار کن .

راز دوستی، در قسمت کردن شادی ها با دیگران است .

راز دوستی در این است که بیشتر گوش کنی، تا دیگران را وادار به شنیدن کنی .

راز دوستی در این است که در خوشبختی دیگران نه فقط با حرف، بلکه با عمل سهیم باشی .

راز دوستی در دوست داشتن ب یقید و شرط دیگران است .

راز دوستی در این است که دوستانت را همان طور که هستند بپذیری و سعی نکنی آن ها را به دلخواه خودت

بازآفرینی کنی .

راز دوستی در این است که حالات خوب و بد خود را به دیگران تحمیل نکنی، اما به آنها فرصت دهی که احساس

خود را بیان کنند .

راز دوستی در این است که نیازهای دیگران را مقدم بر نیازهای خودت بدانی .

راز دوستی در این است که هرگز اشتیاق دوستانت را نسبت به مسائل مختلف تغییر ندهی .

راز دوستی در محترم شمردن است. به حقوق و دیدگاه های دوستت احترام بگذار .

راز دوستی در این است که تغییر حالات خود را با خوشرویی و حسن نیت بپذیری .

نظرات 3 + ارسال نظر
آتیش پاره یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 12:22 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

روز دوستی...!
چه روز خوبیه!

ملک فیصل منزجر یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://balkhjournalism.blogsky.com

سلام خانم ثبات!
ممنون که ازم سر زدید راستش روز دوستان را به شما هم تبریک میگویم آرزو دارم با همه دوستان تان خوشحال و مسرور باشید . راستش یک پیشنهاد برای زیاد شدن بازدید تان به سایت
www.mypagerank.net بروید و در آنجا ثبت نام کنید بعد در کد های را که برای تان میدهد در قسمت تنظیمات قالب پست کنید . هم چنان میتوانید در موتر های جستجوگر های آن ثبت نام کنید

کلیم اللع دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 06:00 ب.ظ

من دوست ان کسی هستم خداوند (ج) را دوست دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد