من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

جعبه جواهرات

مادرم جعبه ی جواهرات من  

                          است 

                              که من از ان  

                                    جواهرات محبت  

                                                اعتماد  

                                                وصداقت را میپوشم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیدالله عثمانی شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

عالی است
درباره مادر هرچه بگوئیم هنوز هم کم است اما باز هم گپی خوبی زدی
میگن:- جنت زیر پای مادران است
جمله زیبا وخوبی است که به نمایش گذاشتی
همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد