من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

مادر

سپاس از تو  

    که از دهکده محبت  

               عبورم دادی  

                     ودر شبان تیره  

                    وبیداد  

                از چشمه خورشید  

            لبخند امید  

             برایم بخشیدی

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزام جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام نوشته های تازه دارید در دیار که چیزی برای خواندن پیدا نمیشود نوشته های شما هم برایم خواندنی است
موفق باشید
روحم تازه شد

الیاس یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

حد اقل روح فرزاد هم که تازه شد شکر....

سلام
تشکر از نظرت کوچولو
اما متاسف استم که هدفته ندانستم یعنی فرزاد کی است که روحش تازه شوه
به امید ازی که باز هم به وبلاکم سر بزنی
ممنون
کلان شوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد