من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

کفر است در طریقت ما کینه داشتن - آیین ماست سینه چو آیینه داشتن

نظرات 3 + ارسال نظر
مازیار چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام
شما آنتی ویروس نود استفاده می کنید؟
شما آنتی ویروس کاسپر استفاده می کنید؟

میخوای هر روز آپدیتش کنی؟
بیا تو وبلاگ من آپدیتش کن .
هر روز user & password جدید می ذارم واسش

تبادل لینک هم خواستی با هم بکنیم من پایه هستم
شما منو با نام # آپدیت nod32 # لینک کن بعد به من خبر بده

آپدیت نود 32
www.nod32us.mihanblog.com

فروشگاه محصولات آموزشی و گرافیکی
www.1000ax.com

پرتال تبلیغات رایگان اینترنتی
www.niazeshoma.com

عرفان از شیراز یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام
چرا دیر ادیر میایی ؟

جمال یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://faryadekhamoshjamal.blogfa.com/

ای کاش هر آنچه که بر زبان بود بر دل می بود
ای کاش هزاران حرف ما یک جرعه عمل داشت
....................
مطالب و وبلاک شما زیباست
دوست دارم به وبلاک من هم سر بزنید و با نظرات زیبای خود وبلاک مرا تزیین کنید.
با تشکر
جمال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد