من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

سلام

سلام  

دوستان عزیز نهایت افتخار میبخشید وقتی به اینجا سر میزنید  

 این هم یک حرف تازه وتقدیم به انانیکه به نظر من بهترین استند . 

 آموختم ایثار راِ 

    زچشمان  تو 

                  زانکه نهان کرد غصه خود  

                   

                                   ولی بر غم من گریست  

              

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر وبلاگ پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.hard-ware.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی دارین دوست داشتم که با هم تبادل لینک کنیم
ممنون میشم منو با این عنوان لینک کنین

تعمیر کار حرفهای کامپیوتر خود باشید


با تشکر مدیر وبلاگ

تشکر از اینکه به وبلاکم یر زدید
من شمارا در لینک روزانه خودم اد کردم
به امبد تداوم همکاری ونظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد