من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

با تقدیم سلام به رنگ عشق ودوستی  

   دوستان عزیز سپاس از شما که به وبلاک من سر زدید  

آنچه را که در اینجا میخوانید نمیتواند شعر باشد اما میتواند حرف دل باشد پس به امید  اینکه به دل نشیند  

لطفاَبدون نظر خارج نشوید   

 

                           

نظرات 1 + ارسال نظر
شرق آفرینش چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

دل تا دل است. کوشش نکن هر چه در دل ات گذرد به زبانش آوری و به کاغذش بریزی. سعی کن دل ات دال بر حق باشد و دلالت بر حق کند تا به حق بنویسی و به حق زندگی کنی.

ز دست دیده و دل هر دو فریاد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد