من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

نگاه آیینه

شسته میشود  

         از نگاه آیینه  

                گناه نگاهم  

                          زانکه  

                                این نگاه  

                                       نگاه توست  

                                                که به وقت  

                                                       دیدار  

                                                             به ساغر 

                                                                  چشمانم  

                                                                          ریخته بودی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد