من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

من و وحرفهایم

اینجا مکان باز شدن بغض های چند ساله ی من است شما میتوانید با من هم صدا شوید؟

چراغ

در جاده های  

         

           خاموشی فقط  

                  

                          چراغ یاد تو  

 

                                    روشن است  

                                           

                         ومن  

        

                 در روشنایی  

  

          آن  

کتاب عشق  

میخوانم

نظرات 2 + ارسال نظر
فیروز فرزام سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

این نوشته همه احساس انسان را تازه میکند واقعا خواندنی است.
مباد روزی که "چراغ یاد"خاموش گردد
همیشه بهار بینمت

یوتاب یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 01:51 ب.ظ http://iutab.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه میخواستم ازتون بخوام که به وبسایت منهم سری بزنین
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد